Friday, January 18, 2008

Kontors Drama

Vart kontor ar som en hogstadieklass, en 8a kanske. Det skvallras, hanglas, sups, snackas skit, knullas och sups lite till. Vi blir ihop i hemlighet och gor slut igen. Vi pratar mest over Instant Messenger (typ som att skicka lappar) och vi byter bastisar hipp som happ.

Jag snackar inte Sa mkt skit, just nu sa tanker jag mest skit. Om L. Fy fan va jobbig hon ar. Hon ar ratt sa ny och alltid helt uppe i varv. Hon pratar hogt om sitt trakiga liv och hopplosa internet dater. Och sa gor hon det forbjudna.. hon kikar over min axel for att lasa mail eller for att se vad jag pysslar med pa min lilla dator. Va fan? Det ar det stort No No engligt mig.
Dessutom tjatar hon om hur duktig hon ar pa magdans. Varje dag. Det kliar i fingrarna pa mig och jag far halla mig i skinnet for att inte saga ngt riktigt elakt till L. Ni marker ju sjalva... jag ar en hogstadietjej.

Nu sitter sakert nagon och stor sig pa mig... "Fy Fan jag vill bara spy nar jag ser den dar MT". Ratt at mig.
What goes around comes around.

No comments: