Friday, January 18, 2008

Happy Weekend!

NYC ar en stor smastad enligt mig. Det ar latt att kanna sig hemma har och folk ar I regel ratt sa snalla. I Love NY!


Dessutom finns det oandligt manga barer och restauranger. Folk pratar standigt om nya stallen och det ar omojligt att hanga med. Men det ar valdigt kul att forsoka tycker jag. Sa jag ater och drinkar ute flera ganger I veckan (mindre bra for midjan) och provar nytt sa ofta jag kan.


Ikvall ska vi besoka East Side Company som ar ett sant dar “mitt I ingenstans och bara en dorr utan skylt” stalle som man inte hittar till om man inte tagen dit. Och sa ska de tydligen ha super smaskiga drinkar. Det badar gott!!

1 comment:

Gabriel said...

De var smaskiga! Förresten, se vad jaaaag kan göra: å ä ö. Å. Ä. Ö. Mmmm. Mycket finare så.

/g